Publikacje edukacyjne
strona główna  archiwum  dziedziny  nowości  zasady  szukaj  pomoc  poczta  redakcja 
               

 

Publikacja nr
4082
rok szkolny
2006/2007

 
Archiwum publikacji
w serwisie Publikacje edukacyjne

Wykorzystanie elementów terapii logopedycznej w pracy korekcyjno-kompensacyjnej z dzieckiem mającym trudności w czytaniu i pisaniu

Zaburzenia w pisaniu i czytaniu stanowią problem ważny ze względu na dosyć dużą częstotliwość ich występowania. Pewien procent dzieci, które nie mogą opanować w pełni kodu graficznego, mylą litery i nie mogą zapamiętać trwale nazw poszczególnych liter lub zasad pisowni. Pierwsze niepowodzenia w szkole, niedostateczne oceny i kompromitacja wobec kolegów wywołują niezadowolenie dziecka, zdenerwowanie, a często rozpacz lub też obojętność. Dziecko jest bezradne wobec trudności, których nie jest w stanie pokonać. Uczniowie mający trudności w czytaniu i pisaniu mają zazwyczaj kłopoty z językiem polskim, nie lubią czytać, co hamuje rozwój ich słownictwa.

(...)

Pełna publikacja zawierająca zestaw ćwiczeń...


REKLAMA

Publikacja archiwalna do pobrania z serwera FTP.

Aby pobrać daną publikację wpisz jej numer:
i naciśnij > > >

UWAGA:
Numer ukazuje się w lewym górnym rogu okna danej publikacji.

mgr Mirosława Nowak
Szkoła Podstawowa 29 w Sosnowcu


Zaświadczenie online



numer online: 114 gości

reklama

Księgarnia HELION poleca: