Archiwum publikacji
w serwisie Publikacje edukacyjne
Wykorzystanie elementów terapii logopedycznej w pracy korekcyjno-kompensacyjnej z dzieckiem mającym trudności w czytaniu i pisaniu
Zaburzenia w pisaniu i czytaniu stanowią problem ważny ze względu na dosyć dużą częstotliwość ich występowania. Pewien procent dzieci, które nie mogą opanować w pełni kodu graficznego, mylą litery i nie mogą zapamiętać trwale nazw poszczególnych liter lub zasad pisowni. Pierwsze niepowodzenia w szkole, niedostateczne oceny i kompromitacja wobec kolegów wywołują niezadowolenie dziecka, zdenerwowanie, a często rozpacz lub też obojętność. Dziecko jest bezradne wobec trudności, których nie jest w stanie pokonać. Uczniowie mający trudności w czytaniu i pisaniu mają zazwyczaj kłopoty z językiem polskim, nie lubią czytać, co hamuje rozwój ich słownictwa.
(...)
Pełna publikacja zawierająca zestaw ćwiczeń...
REKLAMA
Publikacja archiwalna do pobrania z serwera FTP.
UWAGA:
Numer ukazuje się w lewym górnym rogu okna danej publikacji.
|
mgr Mirosława Nowak
Szkoła Podstawowa 29 w Sosnowcu