Archiwum publikacji
w serwisie Publikacje edukacyjne
Uczeń mający trudności w zapamiętywaniu symboli pierwiastków i wzorów chemicznych
Identyfikacja problemu
Łukasz jest uczniem klasy pierwszej gimnazjum. Ponieważ lekcja chemii odbywa się tylko raz w tygodniu, uczeń nie interesuje się tym przedmiotem, nie uczy się więc systematycznie. Zdarza się, że nie zagląda do zeszytu nawet przed zajęciami. Zaobserwowałam po kilku miesiącach nauki, że Łukasz nie zna podstawowych symboli pierwiastków, oraz nie potrafi zapisać nawet najprostszych wzorów chemicznych. Taka postawa wyróżnia go niekorzystnie na tle całej klasy. Zajęłam się tym problemem, ponieważ obawiałam się, że powiększające się zaległości uniemożliwią mu zrozumienie treści omawianych w dalszym toku nauki.
(...)
REKLAMA
Publikacja archiwalna do pobrania z serwera FTP.
UWAGA:
Numer ukazuje się w lewym górnym rogu okna danej publikacji.
|
Anna Kruczalok