Archiwum publikacji
w serwisie Publikacje edukacyjne
Raport z badania wyników nauczania chemii w klasach trzecich gimnazjum
Przedmiotem raportu jest analiza testu badającego wyniki nauczania uczniów klas trzecich gimnazjum w trzyletnim cyklu kształcenia. Badanie obejmowało zagadnienia chemii nieorganicznej omawiane w klasach I i II oraz chemii organicznej omawiane w klasie III (I semestr).
Celem ogólnym badania była diagnoza opanowania przez uczniów treści podstawy programowej oraz ujawnienie ewentualnych braków w poszczególnych klasach. Badał także stopień przygotowania uczniów do egzaminu gimnazjalnego. Test był zgodny z obowiązującą podstawą programową oraz programem nauczania chemii w gimnazjum.
Uzyskana wiedza stworzy mi możliwość autodiagnozy w zakresie jakości kształcenia i w realizacji poszczególnych elementów podstawy programowej, wpłynie na planowanie zajęć i pomocy uczniom zdolnym i wymagającym pomocy.
REKLAMA
Publikacja dostępna bezporednio ze stron serwisu:
 |
otwórz (PDF)
lub prawym przyciskiem myszy: Zapisz element docelowy jako...
Do odczytu dokumentu konieczny jest np. program Adobe Reader
|
Monika Lewandowska
Zespołu Szkół
w Lubrańcu