Archiwum publikacji
w serwisie Publikacje edukacyjne
Karty śródrocznej oceny opisowej dla kształcenia zintegrowanego
Ocena śródroczna informuje o osiągnięciach ucznia, zawierając jednocześnie wskazania do dalszej pracy w przyszłym semestrze. Ocenę opisową nauczyciel przygotowuje na podstawie zgromadzonych informacji o uczniu i swoich spostrzeżeniach o nim.
Chcąc ułatwić nauczycielom sporządzanie czasochłonnej oceny opisowej opracowałam wzory kart do klasy I, II i III.
Karta oceny opisowej po jednej stronie zawiera luki, po drugiej zestawienie wiadomości i umiejętności, które uczeń danej klasy powinien opanować w I semestrze. Wypełniając kartę z lukami posługuję się słownictwem ustalonym w oparciu o kryteria wymagań edukacyjnych do poszczególnych klas: wspaniale, bardzo dobrze, dobrze, niezadowalająco, jeszcze nie umie. W celu uniknięcia monotonii zapisu zamiennie można stosować inne wyrażenia, np. doskonale, świetnie, pięknie, z pełną ekspresją, biegle, wyraziście, głośno, całymi zdaniami, pojedynczym wyrazem, pewnie, niepewnie, bezbłędnie, prawie bezbłędnie, z łatwością, słabo, z reguły, bez trudu, wielozdaniowo, starannie, ale wolno, niestarannie, dokładnie, estetycznie, samodzielnie, z pomocą, itp.
REKLAMA
Publikacja archiwalna do pobrania z serwera FTP.
UWAGA:
Numer ukazuje się w lewym górnym rogu okna danej publikacji.
|
Renata Skalska
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 5
im. Henryka Sienkiewicza w Myszkowie